|
Tomos Automatic Forum
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Jule Mehanik =)
Pridružen/-a: 30.09. 2006, 12:25 Prispevkov: 3564
|
Objavljeno: 14 Jun 2024 18:42 Naslov sporočila: Fantic Caballero 125 |
|
|
Da še jaz kdaj kako temo odprem
Na vsake 9 let pa tudi jaz nabavim kak motor In že drugič zapored glanc novega
Fantic Caballero Scrambler Deluxe 125ccm
Uvozil sem ga iz Italije, ker pri nas ni več distributerja.
Hotel sem nekaj kar gre povsod, tako po cestah kot tudi makedamih(pogrešam ATX-a ) in kakšnem lažjem brezpotju. Hotel sem tudi nekaj kar gre vsaj 100 na uro, da ne delam gužve po glavnih cestah
Ta se mi je dopadel, ker izgleda kot star motor iz 70-ih let, ker neki moderni motorji z kupom plastik ki od spredaj izgledajo kot jezna bogomoljka niso zame. Sploh pa nima smisla met nek športen/dirkalen videz za 125ccm motor.
Za ta model obstaja še varianta 450ccm, ki je identičen, le da ima večji motor. Vse ostalo je isto. Zato tudi ta izgleda kot taprav motor.
Znamka je italjanska, motor je pa Minarelli/Yamaha in je najboljši 4T agregat 125cc na trgu.
Zakonsko maksimalnih 15 konjev, vodno hlajenje, injektorski vbrizg, variabilni odmik ventilov (VTEC ) ki pripomore da ima čez vse obrate precej navora, LED luči, ABS zavore....
Postopek uvoza je trajal ene 3 tedne, sem vse delal sam. Danes ga končno registriral in prevozil prvih 80 kilometrov.
Sicer ga moram še utekat. Prve 500km obrate do 5500, potem do 1000km lahko povišam obrate na 7500 (max je ene 10500).
Tako da zdej ko ga utekam se vozim do nekje 60km/h kot z mopedom, s tem da se precej lepše pelje Ne morem verjet kako lepo dela menjalnik napram Alpinotu
_________________ Meeee! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Starie administrator
Pridružen/-a: 23.07. 2006, 14:14 Prispevkov: 4389 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: 23 Jun 2024 09:55 Naslov sporočila: |
|
|
Prvič vidim kaj takega. Prav zanimivo izgleda, nekaj nevsakdanjega.
In če ne bi imel led luči, bi od daleč gledano res rabil razmislit v katero obdobje spada.
Verjetno je tudi tak napredek kriv, da Tomosa ni več. Tak motor je verjetno stal 2, 3 tisoč (ugibam), Tomos bi danes za podoben denar verjetno še vedno delal mopede/motorje, ki temeljijo na predhodnikih iz 70 let... z zatikajočim, nenatančnim menjalnikom.
Srečno vožnjo, na naslednjih devet let! _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jule Mehanik =)
Pridružen/-a: 30.09. 2006, 12:25 Prispevkov: 3564
|
Objavljeno: 23 Jun 2024 10:18 Naslov sporočila: |
|
|
hehe
Ja tu je res videt kako so mopedi tehnološko enostavni.
Lih 3 jurje ni stal ne, stal je 5500, 3 jurje bi stal 5-10 let nazaj zarad inflacije.
Je na dražji strani 125cc (125ccm "full size" motorji se začnejo tm od 4.5 jurjev naprej). Sam izgleda ko normalen motor in je res poseben in in zato mi je ušeč.
Sam če pogledaš da eni dajo 2-5 jurjev za bicikel, je še zmerej zelo poceni
Recimo verzija 450cc(45 konjev) je samo 2 jurja več (ker je samo motor drug). Ima pa 450cc kitajski motor. 125cc je Yamaha.
Ma zdej v enem tednu sem prevozu 550km in sicer ga še vedno utekam ma se pelje res lepo. Do ene 70km/h ne rabiš bolj močnega motorja, potegne zelo lepo, ful navora ima tudi na nizkih, lahko komot pelješ penzionistično v hrib. Lahko voziš lepo na nizkih, do cola lepo pelješ v peti(od 6) brzini pri 60km/h penzionistično. Potem nad 80km/h te pa že konkretno prepiha in se res pozna upor zraka, ker nima vetrobrana. Za vozit nad 100 v kak manjši hrib bi res rabu precej več moči. _________________ Meeee! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
automatic_7 administrator
Pridružen/-a: 21.08. 2008, 12:01 Prispevkov: 2745 Kraj: Ajševica (okolica Nove Gorice)
|
Objavljeno: 27 Jun 2024 20:32 Naslov sporočila: |
|
|
Sem si vzel čas in se prijavil na PC
Uglavnem lep motorček, ko ga ulaufaš nardimo primerjavo z ATX za koliko me pustiš zadej |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|